građanisepitaju

Cvijetin Milivojević: Nulti pacijent i misterije datuma

14-04-2020 09:12

Doktor „Najsmešniji virus“, uneo je potpunu zbrku priznanjem da je „nama sve u vezi sa koronom počelo još u februaru, za nas konkretno ovde, nama je počelo pre epidemije, nama nije četvrta nedelja, nama je šesta, sedma nedelja već“!

Cvijetin Milivojević, NSPM

„Pridikovanje ne pomaže, ako nema LIČNOG PRIMERA, jer „verba docent, exempla trahunt” (reči pokreću, primeri povlače!)! Za propagandu ličnim primerom, naročito od lekara, sveštenika, učitelja i drugih školovanih ljudi...“

Tako je, početkom onog veka, pisao „fizikus Okruga užičkog“ dr Aleksa M. Stojković u svojoj knjizi „Narodno zdravlje u Okrugu užičkom za 1901. godinu“, iscrpnom službenom raportu državi i narodu o zdravstvenom stanju žitelja toga okruga. Simptomatično, ali u tadašnjem Ariljskom, Zlatiborskom, Požeškom, Račanskom, Crnogorskom i Užičkom srezu, te Gradu Užicu, za koje je dr Stojković bio nadzoran, najviše se bolovalo, na žalost i umiralo, od „velikog kašlja“, šarlaha i, pazite sad, „influence sa njenim komplikacijama“!

Dakle, kako se vanredna vlast u Srbiji, tokom vanredne situacije, pa vanrednog stanja, nosi u neravnopravnoj bici sa „Nevidljivim“ koji je višestruko nevidljiviji čak i od onog F117A što smo ga, pre 21 proleće, srušili u ataru sremskog cela Buđanovci? Ruku na srce, dobro, a zahvaljuući poslušnom građanstvu, čak i bolje od mnogih, mnogo bogatijih i razvijenijih, država!

Ima li onda mesta „traženju dlake u jajetu“? Možda i ne bi bilo da dva eklatantna primera zloupotrebe prirodnog straha građana od nepoznate bolesti u političke svrhe, nisu označila početak, ali i sadašnji, nadajmo se, početak kraja, borbe protiv koronavirusa!

Prvi:

Besmislena hazardna igra u kojoj je, na jednoj strani, užasan ulog koronavirus koji samo što nije (ili, pak, upravo jeste?) došao, a na drugoj inadžijska potreba da se, uprkos protivljenju većeg dela opozicije, po svaku cenu, ide na izbore na kojima se, pod sadašnjim nedemokratskim izbornim uslovima, unapred zna pobednik.

Mala retrospektiva brojki i slova. Redom: Vrhovnik je 23. februara najavio da će raspisati izbore posle povratka iz Vašingtona („početkom marta“), ali „ne na svoj rođendan, 5. marta, ni 4. marta koji se računa kao datum Staljinove smrti“. Vrhovnik je svoju američku vizitu Mr Kirbiju i Šišku Palmeru Menčetiću okončao 3. marta, a već sutradan (ipak, na DŽugašvilijevu godišnjicu!), raspisao izbore za Narodnu skupštinu. Vrhovnik se tog 4. marta hvalio kako jeste da je potrebno 10.000, ali „mi ćemo skupiti 20 do 30 hiljada potpisa samo za jedno popodne“!? I, zaista, istog tog 4. marta, dvorski vučićoid u 18.32 obznanjuje da je „za samo četiri sata, skupljeno 29.000 potpisa“, sa sve slikama krkljanca po odborima Es-en-esa, te Žikom Šarenicom i Brankom Kockicom u prvim redovima!

(Tih dana, alarmantne vesti stižu iz okruženja: 25. februara potvrđen prvi slučaj virusa u Hrvatskoj; 5. marta potvrđeno zaražavanje i u Banjaluci; istog dana, Egipat registrovao korona virus kod muškarca koji se vratio iz Srbije (preko Francuske, gde je bio samo 12 sati); a još 3. marta „Er Serbia“ je otkazala let za Milano i nazad...)

Es-en-es u četvrtak u podne (5.3), u čast Predsednikovog 50. rođendana koji je „padao“ baš 5.3, predala listu za parlamentarne izbore koju je podržalo vlizu 50.000 građana.

Republička izborna komisija, 5.3. uveče, ekspresno je proglasila izbornu listu „AV – za našu decu“ za parlamentarne izbore, sa „pravno valjanih“ 45.320 potpisa! Sve do 14. marta, Vrhovnikovi videlisti sa lokala, masovno su prikupljali potpise za naprednjačke satelitske liste, a s obzirom na broj predatih listi koje ni u snu same ne mogu skupiti 10.000 potpisa, bilo je neophodno da jedni drugima u vrat, bez zaštitnih maski, duva još najmanje 40.000 hiljada simpatizera Es-en-esa...

A, onda, već u petak ujutro (6.3), dok se mastilo na potpisima još nije ni osušilo, ministar narodnog zdravlja potvrđuje da je došlo do zaražavanja „nultog (importovanog) pacijenta“ iz Bačke. Uveče, međutim, Vrhovnik se, uprkos tome, hvali da je 90.000 ljudi potpisalo za Es-en-es, a u vezi sa koronavirusom reče da „25 puta više ljudi u svetu umire od ujeda komarca nego od toga“.

Na sajtu "Worldometers.info“ koji prati podatke iz celog sveta o COVID19, piše da je prvi slučaj zaražavanja u Srbiji utvrđen 5. marta! Na jednoj od mnogobrojnih pres konferencija, čak se i Vrhovniku omaklo da kaže kako je „4. marta utvrđeno da u Srbiji ima zaraženih koronavirusom“, iz čega bi, ako nije lapsus, ispalo da je on tu informaciju imao onog dana kada je raspisivao izbore.

A onda je, do tada, široj javnosti, nepoznata, Zamenica direktorke „Batuta“ (u daljem tekstu: Doktorka Darija), na Javnoj medijskoj, obznanila da je prva infekcija koronavirusom u Srbiji izolovana 1. marta („bio je to importovani slučaj, ta osoba je izolovana, hospitalizovana i nije se dalje proširilo“), a onda je „dva dana posle prvog, zabeležen i drugi slučaj koronavirusa“. Da je bio u pitanju lapsus, da je „mislila na prvu nedelju marta, a ne na 1. mart“, Doktorka Darija se „dosetila“ tek sutradan popodne, na pokajničkoj pres konferenciji, a zauzvrat je katapultirana u Zvezdu Struke. Ne reče jedino da li lapsus kalami (greška perom), lapsus lingve („greška jezika"),  lapsus memorije ("greška pamćenja") ili, daleko bilo, lapsus bonorum („gubitak imanja") ili lapsus palpebre („greška očnog kapka")...

Tačno, mesec docnije, i Doktor „Najsmešniji virus“, uneo je potpunu zbrku priznanjem da je „nama sve u vezi sa koronom počelo još u februaru, za nas konkretno ovde, nama je počelo pre epidemije, nama nije četvrta nedelja, nama je šesta, sedma nedelja već“! Vrhovnikova Bilderberg Tajnica morala je zato, u istoj emisiji, dr Nestorovića nekoliko puta da prekida i ispravlja, onako kako to samo ona ume, rebusima tipa da „zbog teorija zavere i lažnih vesti, mora, ipak, da se ubaci i kaže kada stručnjaci i lekari kažu da je počelo ranije, dakle to je ono gde mi nismo znali“. No, ovaj cenjeni dečiji pulmolog je, i pre toga, i u izjavi za jedan, vlastima blizak, ali dosta kredibilan, portal, kazao da pretpostavlja da smo, i pre zvaničnog „nultog“, „imali već gomilu blažih slučajeva, da smo još u februaru imali prve slučajeve koji nisu prepoznati, da je kod nas virus već dosta cirkulisao, mi smo imali mnogo ljudi koji su dolazili iz Italije“.

Ostatak teksta dostupan je na adresi: http://www.nspm.rs/hronika/cvijetin-milivojevic-nulti-pacijent-i-misterije-datuma.html?alphabet=l